martes, 19 de abril de 2016

Long Time Ago M7S1



Mi vida en otra lengua.


logo prepa linea

Módulo 7.

 Actividad Integradora.

                              Long time ago…




Tiempo
Verbos irregulares
Used to
Verbo to be Was/were
Past
my grandfather to his drawings with charcoal.

retrato
My father used rakes cut beard.

barba
my grandfather was a young printer
 imprenta
Present
Now I am do my drawings on the PC.

 multimedia
Now I am  use my razor to cut his beard.
 barba 1
Now I'am a graphic designer

 diseño
Past
My grandfather used oxen for plowing
 arado
my mother bought food at the store
 tienda
My great grandparents were immigrants from canada.
 bandera canada
Present
now I am use tractor for plowing
 arar
Now I buy my food at the supermarket
 supermarket
now I am a Mexican citizen.
 mexico

Para concluir me alegra recibir sus comentarios, me da mucho gusto porque ustedes se toman el tiempo entrar a mi blog. Así que me gustaría saber sus opiniones, dudas o sugerencias. Leo todos los comentarios y cada vez que puedo contesto .



Share this

2 Responses to "Long Time Ago M7S1"