martes, 19 de abril de 2016

How was it M7S2

Mi vida en otra lengua.

logo prepa linea

                         Módulo 7.


                      Nowaday .......


            Actividad Integradora. 

 
1.- When the accord de Xochimilco start?
   On 4 October 1914.
2.    What was the purpose of this accord?
    The takeover of the city of Mexico
3.- Who were you involved in this movement?
  Pancho Villa and Emiliano Zapata.
4.- What year was settle Pancho Villa?
On 6 de October  1914.
5.- In that year leaves Pancho Villa  México city?
On 16 de October  1914.
6.- Who sent the offensive against Carranza?
   Emiliano Zapata.
7.- Who defeated the troops of Pancho Villa?
   Obregón.
8.- when  year defeated the troops of Pancho Villa?
     On January 1915.
9.- Who signed the decree to dismiss Pancho Villa?
  Gutiérrez
10.-  When year come the troops of obregon  México city?
      On 1915.

Para concluir me alegra recibir sus comentarios, me da mucho gusto porque ustedes se toman el tiempo entrar a mi blog. Así que me gustaría saber sus opiniones, dudas o sugerencias. Leo todos los comentarios y cada vez que puedo contesto . 

Share this

1 Response to "How was it M7S2"